2011-09-21
 08:03:40

Det blev inget med det.....



Hade tänkt (min ambitioner var) att jobba idag. Men åkte på ett bakslag inatt och nu är tempen envetna 38,7° (med Alvedon i kroppen).
Det var inget annat än att ringa och förlänga en dag till. Är det ingen annan än jag som känner dåligt samvete för att man är sjuk? Undrar om det är min generation eller uppfostran? En kombination av bägge kanske?
Försökte fota termometern......men så bra är inte vår kamera. Det blev bara sudd av allt.

Ska ta det lungt idag och inte försöka flänga runt så mycket idag, så ska det nog ordna sig. Kanske ta och titta på lite jag spelat in på boxen.....det som jag skulle titta på senare och sedan aldrig blev av.

Hörrö ni, ha en bra dag!



Carina
PUBLICERAT: 2011-09-21, 09:40:08 | URL: http://elladora.blogg.se/

Men usch vad tråkigt att du inte blir bättre gumman. Ta det nu lugnt idag så du kryar på dig!



Puss :love:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P