2011-10-12
 21:08:24

Väntan på helgen....

Idag hade jag faktiskt kameran med mig, men hann inte ut på nån fotosafari. Lika bra det för det blåste så kallt och var inte många grader på plussidan.

Får väl se hur det blir imorgon. Mina arbetskamrater ska ut och äta på lunchen, men jag hinner inte, så jag får väl stanna på stationen....som vanligt. Konstigt förresten att nån frågade om jag ville följa med......så jag gjorde dom lyckliga och talade om att jag inte hinner.
Men tror ni det är någon som funderar på om jag har mycket att göra? Nej varför skulle dom göra det, dom som sitter stora delar av eftermiddagen....
Det är inte utan att jag längtar till operationen, så jag slipper hela skiten. Ska bli så skönt att vara sjukskriven. Inte behöva tänka på jobbet på flera veckor, ja kanske månader.
Jag hoppas också att jag får vara i fred så jag slipper sms och telefonsamtal från jobbet och då menar jag inte polisstationen.........
Som vanligt är det väl nån som kommer ta illa upp och gnälla nu.....men va' fan det är ju sant.

Tänk, att man skulle se fram emot att bli sjukskriven.

Nu väntar jag bara på att min chef ska rita en vikarie och hjälp vissa timmar.....eller han kan ju försöka trolla med knäna.






AprilSus
PUBLICERAT: 2011-10-12, 22:59:45 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Om man längtar efter operation och sjukskrivning, så är det väl bara ett bevis på att din chef lastar på dig mer än vad som är lämpligt.



Kanske du har nämnt om din väntande operation tidigare, men jag har ju inte följt din blogg så länge, så jag blir ju lite nyfiken på vad som ska opereras, men det kanske inte är något du vill nämna på bloggen?



Söt tjej på kryckor! Jag lånade den bilden, kanske får jag användning av den om det nu skulle bli så illa att min dotter måste operera sitt knä?



Kramisar i massor!




sivan
PUBLICERAT: 2011-10-13, 18:42:53

Är det bestämt datum nu? Håller tummarna. Kraaam.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P