2011-10-17
 21:12:14

Måndag över (snart) för denna vecka.

Har inte så väldans mycket att berätta om denna dag. Den har väl flutit på utan större missöden.
Hade 2 arrester att städa, men det är inget ovanligt vad det gäller en måndag....jo kanske ett det var bara 2 stycken.

Har gjort klart en grön sjal till. Bild kommer, den är i tvättmaskinen nu. Så har jag börjat på en snurrsjal, bild kommer även av denna.

Tittat på TV och stickat är vad jag har gjort efter middagen som bestod av stuvade morötter och rimmat fläsk/falukorv.



Mitt senaste projekt, snurrsjal.

Lite nätta stickor (nr 5). Men idag har jag fått tag i rundsticka nr 8. Så nöjd.

Denna lapp ska jag sätta på ytterdörren, så jag påminns om det varje dag innan jag går till jobbet.... ;)









« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P