2011-11-12
 09:36:00

Snart går startskottet....


En sista mugg kaffe och sedan ska jag skrida till verket....
Undra vilket rum jag ska starta med?

Ronny jobbar för fullt, fast med golvvård då....och tyvärr inte hemma.
Ute är det mulet , frostigt och -4°.

Så ser det alltså ut om man tittar ut. Brrrrr
Är nog varmare att vara inne och städa.
Hundarna sover och kaffe är uppdrucket......så jag gissar att det inte finns så många ursäkter för att sitta kvar här.
Elza kommer väl hem runt 12.00, så förhoppningsvis hjälper hon mamma lite.....eller inte. Det beror väl på humörsstatusen.

Jag vet att många nu längtar efter julen och allt det innebär på gott och ont....
Men jag längtar till sommaren.



Bröderna Brothers

Nog kan man drömma sig tillbaka lite....eller?



Carina
PUBLICERAT: 2011-11-12, 09:55:49 | URL: http://elladora.blogg.se/

Jösses vilket fint kort på mig du hittat :bigeyes:




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2011-11-12, 12:27:24 | URL: http://www.ateljecinnamon.se

Jaa jag längtar också till sommaren :-) Skulle behöva städa jag med, men jag drar mig för det någon dag till ;-)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P