2011-11-21
 15:13:11

.....så bra då.....

Tror jag sparkar fotjäveln i väggen, då frigör jag kanske lite endorfiner, så jag får lite mindre ont.

Undrar varför jag skulle ringa Allmottagningen om inte Tradolan fungerade?
Dom kan tydligen inte hjälpa mig.
Rådet var Akuten....en resa på 2x4 mil när man redan har ont och så kanske sitta där i timmar, utan att veta om man får något annat?
Vågar inte äta mer Alvedon heller, då jag redan ätit 6 st. utan någon större smärtlindring.
Har ondare idag än jag hade fredag, lördag och söndag.

Jag sparkar i väggen eller nåt.....



Livet suger just nu......



Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2011-11-21, 15:21:21 | URL: http://www.ateljecinnamon.se

Men gudars skymning, jag lider med dig. Kram







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P