2011-11-12
 17:09:10

Nöjd eller missnöjd?

Efter 4½ timme i badrummet var jag nöjd med detta.....men missnöjd att jag inte hunnit mer. Trodde jag skulle hinna städa hela huset.....Hallen borde hinnas med efter maten....kanske....

Men allt krypande och klättrande gör att jag vet inte om min rygg vill vara med längre.

Ronny ringde just, han ska bara handla lite så kommer han hem. Han har haft en lång dag lillgubben.

Hade tänkt göra lax till middag, men den har fortfarande inte tinat, trots att jag tog upp den i morse, så det får bli grillspett.


Nu sk jag göra lite mer nytta, så kanske jag an hänga i Tv-soffan med gott samvete sedan.....






« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P