2011-11-21
 11:10:50

Måndag.....väntande

....väntar på att läkaren från Allmottagningen ska ringa för annan värkmedicin.

Funkar inte med bara Alvedon.


Min fina "Pradasko". Nu blev ni väl avundsjuka? Den hasar jag omkring i.
Enligt läkarordination; "Full belastning på platt fot. Du får inte väga upp på framfoten på 6 v."
Känner mig som Frankensteins monster. En sån sko på andra foten också, så vore det fullkomligt.


Så här ser det fortfarande ut ute.....men jag tror inte att det ligger kvar den här gången, men snart så är det dags igen.

Elzas och Joels gubbe.....  
(Foto Elza Undin)

Död gubbe.....  
   (Foto Elza Undin)


Lärkträd    (Foto Elza Undin)

Jag sitter mest i soffan, stickar och glor på TV. Detta är mitt senaste projekt, Elzas poncho.

Och vid min sida....





Carina
PUBLICERAT: 2011-11-21, 11:25:03 | URL: http://elladora.blogg.se/

Min måndag kunde verkligen börjat lite bättre! :-( En haltande hund, vatten i hela tvättrummet & en tvättmaskin som sjunger på sista versen!



Det fina vi gjorde i köket är nu raserat av alla skit som står huller om buller från tvättrummet! Det enda positiva i kråksången är att det blir städat i tvättrummet...



Nu skall jag hoppa in i duschen och skiter i allt innan jag åker till jobbet!



Kram och krya på dig, hoppas du får tabbisar som hjälper dig mot värken ♥




emilia
PUBLICERAT: 2011-11-24, 12:18:01 | URL: http://florencestyle.blogg.se/

oj vad mycket snö! hos oss har det inte kommit nån än som tur e :p

krya på dig!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P