2011-11-29
 09:57:50

Ja, då har det gått 2 veckor då.....



men fan va' otålig jag börjar bli. En vecka kvar innan det blir paketöppning....
Det är massor med saker jag vill göra, men som inte funkar ännu.
Det får bli mer stickat då. Har faktiskt massor av idéer.

Fuskpolo, som jag tänkte ha snörning på.
Får väl se hur det funkar.

Har varit dåligt med orken i 2 dagar nu. Varit så trött. Tror det beror på frustrationen över att inte kunna göra det man vill.

Är lite orolig för Ronny också. Han jobbar så det är inte klokt. Bara den här månaden, över 30 timmar övertid. Och nu blir det jobb 2 helger och rad.
Önskar att han kunde säga ifrån någon gång.
Visst, vi behöver pengarna, men det kan ju ändå inte ske på bekostnad av hans hälsa.
Och det gör ju att jag vill inte be om hjälp med saker här hemma....han måste ju få vila karlstackar'n också.



Annars ska jag väl fortsätta min ojämna kamp mot telefonförsäljarna. Blir så irriterad när dom lägger på luren när man äntligen svarar.
Fegt.
 Dom måste känna att jag tänker spy min galla över dom.
Tror ni inte?




Carsie
PUBLICERAT: 2011-11-29, 10:07:15 | URL: http://elladora.blogg.se/

Men varför svarar du när du vet att det är telefonförsäljare??



Vi svarar ALDRIG när det är ett nr som vi inte känner igen... ställ in antal ringsignaler så ringer det inte så länge... och man kan leva med att dom ringer...




AprilSus
PUBLICERAT: 2011-11-29, 10:51:02 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Kanske nix.se kan vara en lösning på problemet med telefonförsäljare. :question:



Förstår att du är bekymrad över mannen din som jobbar så mycket.



Somliga får jobba för mycket och andra inte alls. Ingen vidare fördelning...



Ha det så bra du kan, men trassla inte in dig i allt garn. ;-)



Kramis!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P