2011-11-01
 21:08:45

I:a november och 53 dagar till julafton......


Med nästan obefintligt sömn inatt har det inte bara infunnit sig ett mått av trötthet, utan total utmattning.

Fatta att det bara är 53 dagar till julafton.....en helg som jag för första gången på 5 år inte kommer att tillbringa på Sollefteå Polisstation....

  

Har just stickat ett "snurris" till färdigt, den finns under kategorin Hantverk.
Nu ska jag nog försöka få de där eländes sockorna färdiga.
Gud, vad mycket stickat det kommer att bli framöver. Det är väl i stort sett det ända jag kommer att kunna ta mig för inom en snar framtid.


Dagen i sig har väl inte varit så händelserik att det finns något att berätta om just.
Städade en arrest och bäddade, just innan jag gick hem.
Elza och Joel hade gjort jätte mycket här hemma, så det var så roligt att komma hem. Älskade ungar.
Det blev hämtpizza till middag, snabbt och enkelt......



Nu ska jag ner och starta tvättmaskinen...... jodå, jag skrev rätt.
Efter det blir det lopplådan.
Trött, förkyld och förmodligen en ögoninflammation på gång.



Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2011-11-01, 22:58:03 | URL: http://www.ateljecinnamon.se

Krya på dig. Kram







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P