2011-11-25
 08:51:18

Fredag, och det känns ganska bra...

Vad kan vara bättre att börja fredagen med än U.D.O? <3

         

Visserligen blir det ännu en stillsam helg....
som sagt var, här får vi damma av vinstället nu.

Ska väl inte klaga, har ju väntat på den här operationen. Det som känns mest frustrerande är att jag inte kan göra det jag vill. Ni som känner mig vet ju att det där med att sitta stilla är inte min grej.

Men eftersom jag blir hemma ytterligare 5 veckor, så kan ske jag äntligen får möjligthet att påbörja min töjning. Har ett så fint smycke.

Vad tycks?

Annars då?
Sitter och lyssnar på U.D.O-älsklingen <3.



Kan väl inte sitta så länge till vid datorn, får ont.
Då blir det att återgå till stickningen.
Har hunnit en bit på nya sockarna.


Hundarna gör inte många knop just nu.

.....ja, ny soffa står på kommande inköpslista.
Har varit lite mycket nu bara.
Födelsedagspresent till Elza, nya kängor till Elza, nya strängar till Elzas bas, nya glasögon till Elza och Swedenrockbiljett. Men det ska bli en ny soffa och en ny tatuering till mamman (jag).


Någon har skräpat i mitt nystädade badrum. ;-)






Johanna
PUBLICERAT: 2011-11-25, 10:21:54 | URL: http://kaffeflackar.blogg.se/

SV: tack så mycket och detsamma!! :)



Töj långsamt så slipper du infektioner och sådant, typ två tre mm varannan dag så blir det bra! :)



Var gärna med i min bro of the weekend som jag nu satt igång!!




Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3 Nya tävlingar varje vecka!
PUBLICERAT: 2011-11-25, 10:53:58 | URL: http://yarp.blogg.se/

Sv Haha, tantblogg?! Ja vad ska man säga, ungdomar ;), hehe. Härliga voffar du har!



Åhå, det låter inte alls för roligt det :/. Vad har du gjort och hur länge ska du gå med det?



Här blir det också att försöka få lite adventsstämning, ska sätta upp ite julpynt, men jag är för det less is more, så det tar inte så lång stund, hehe.



Annars så blir nog helgen lugn tror jag.




Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3 Nya tävlingar varje vecka!
PUBLICERAT: 2011-11-25, 12:05:25 | URL: http://yarp.blogg.se/

Sv Sticka tycker ju jag är rolig.., Men aja, jag är väl lite tantig då, haha ;).



Hallux Valgus? Vad är det för något? Orkar inte googla, haha ;).

Låter inte så roligt att behöva gå med paketerad fot i alla fall.. En liten julklapp i förtid? :P



Borde släpa mig in i duschen efter hundprommisen, men ah.. Så skönt att ta det lugnt i soffan en stund :).



Jaså, hur gick det för henne? Fungerade det på de tre första försöken eller fick hon göra om flera gånger? Är så orolig över det där, men barnlängtan har man..



Kramis




Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3 Nya tävlingar varje vecka!
PUBLICERAT: 2011-11-25, 12:24:30 | URL: http://yarp.blogg.se/

SV Aha, då har jag hört talas om det, men inte med just den mediciniska termen.. Uscha då, låter inte så roligt i alla fall :(. Får hoppas att det blir bättre när du nu opererat dig.



Skulle väl också försöka få i mig lite frukost, men får se om man hittar något, haha.



Ja, det är sjukt att det kostar multum för att man vill bli förälder.. När det finns så många olämpliga människor som får barn naturligt, helt gratis.



Ha en bra helg!




Fraj
PUBLICERAT: 2011-11-25, 23:47:51 | URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Hahaha ja du kanske borde söka upp en ny optiker.... ;)

Eller så låter vi den bilden bli nya testbilden istället för de tråkiga svarta bokstäverna ;)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P