2011-11-15
 20:14:35

Försöker samla ihop mig......

Först och främst, fikat blev lyckat. Det var många nöjda och belåtna.
Måste erkänna att jag kommer att sakna dom.


Annars sitter jag här med fjärilar i magen (och det Anja måste väl vara obehagligt ;) )
Men det kommer att gå bra. Det är den här sista väntan som är jobbig.

Nu ska jag göra en paj med rökt lax och sparris (middag för imorgon), vika sista tvätten, diska, hänga upp lite eterneller samt duscha i desinfektionsmedel.
Ni kan ju ägna mig en liten tanke efter klockan 08.00 imorgon.



sivan
PUBLICERAT: 2011-11-15, 20:34:40

:thumbup:Klart det kommer att gå bra, när det är gjort, så kommer du att tänka, var det inte värre än så här. Det är alltid så att man oroar sej, när man inte vet.Lycka till. många kramar ifrån oss.






AprilSus
PUBLICERAT: 2011-11-15, 21:48:34 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Klart jag ska tänka på dig, vännen! Och ännu mer klart är det att det kommer gå galant. Får du åka hem redan imorgon eller blir det övernattning för din del?



Nu har du fixat och donat i dagar, så du kan verkligen behöva lite vila nu. :thumbup:



Lycka till med allt och sov så gott nu, utan fjärilar i magen. Tala om för dem att det inte är säsong för dem nu. :)



Kramis!




Carina
PUBLICERAT: 2011-11-16, 01:20:48 | URL: http://elladora.blogg.se/

Jag är nog inte vaken vid 8 men kommer att drömma vackra drömmar om dig och dina fina fötter ;)



Det kommer att gå lysande, kram på dig stumpan :love:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P