2011-11-30
 11:08:46

En vecka kvar till paketöppning.....



Har lite ont idag....eller ganska mycket.... :-( Känns som jag har stukat fotjäveln....
men det kan jag väl inte ha gjort....eller kan det vara hundar som rusat in i den? Hhmm..

Annars har jag gjort sjukanmälan till "förjävlingskassan" på nätet.....
Skönt att man slapp göra det per telefon, för det brukar ju aldrig vara komplikationsfritt...

Nu återstår det att ringa ViaSat också, så jag slipper telefonterrorn.
Har skrivit till ComHem, efter inlägget jag fick ifrån dom.
Bara hoppas att det blir tyst från dom nu.
Sedan är det några andra telefonnummer jag också ska ta itu med.

Nu ska jag fixa lite lunch till Elza.



Viasat
PUBLICERAT: 2011-12-02, 10:47:25 | URL: http://www.viasat.se

Hej!



Har du fortfarande problem får du gärna kontakta oss via telefon eller chatt så kan vi hjälpa dig!



Hälsningar Liselotte

Viasat Support







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P