2011-02-07
 21:20:57

En dag fylld av lättnad, men också oerhörd saknad.......

Idag fick vi hem älskade Bonos aska. Det känns skönt att han äntligen är hemma, men saknaden blev genast mycket större. I mitt inre ekar ett stort VARFÖR?! Saknar honom så mycket....


Annars tufft på jobbet, 3 arrester, varav 2 i det skicket att jag hade lust att säga upp mig på stört. Det är inte klokt hur vissa element kan svina ner..... Detta är inte städning, det är sanering......och det har man ju inte betalt för.

Nu ska jag hoppa i lopplådan och försöka sova......men det blir nog svårt. Gruvar mig så för tandläkaren imorgon och så det här med Bono.....


Carina
PUBLICERAT: 2011-02-08, 21:47:02 | URL: http://elladora.blogg.se/

Nu är snön borta. Varför du har X är pga att jag tagit bort en blogg hos mig som hade adressen till bilderna jag lagt över dina arkiv, osv. Jag kommer att fixa detta så fort jag får lite tid, har ju en operation i övermorgon som går före ;)



Förhoppningsvis så har jag tid i helgen :)



Puss :love:




sivan
PUBLICERAT: 2011-02-11, 09:10:30

Riktigt busväder här inatt.Synd att du inte mår bra.

Tänker på er. Kraaam.




Carina
PUBLICERAT: 2011-02-11, 19:45:10 | URL: http://elladora.blogg.se/

Gumman, när jag kan sitta lite längre pga min rygg skall jag kolla på din blogg.. på söndag kanske. Vi får se ;)



Ha en bra helg och hälsa de dina så gott! :love:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P