2011-02-16
 23:39:23

Bakslag, inte att förväxla med aga.

Precis som jag trodde kom bakslaget idag, man ska inte jobba med feber. Vill heller inte påstå att jag mår som jag förtjänar, då jag blev ombedd att gå dit och göra det nödvändigaste, som visade sig vara full arbetsdag.
Så idag är jag sämre och har ganska hög feber. Går på C-vitamin och Alvedon, då jag inbillar mig att det hjälper.
Låg nästan hela eftermiddagen och somnade också, så nu är jag trots apförkylningen för pigg att kunna sova. Typiskt, eftersom vi ska upp tidigt imorgon. Ronny ska vara hos tandläkaren och jag ska vara på Vårdcentralen. Vill inte vara sjuk längre, det är så ogynnsamt för plånboken och så orkar man ju ingenting.
Är verkligen less på mig själv nu. När ska jag få ork, lust och inspiration igen? Jag famlar ju bara omkring.

Känner mig sjuk och missförstådd, allmänt gnällig och jämmerlig. Dör nog snart.

                                                 Ska försöka sova, om det finns någon plats för mig också.

Och morgondagen ska vi nog inte prata om....



Anonym
PUBLICERAT: 2011-02-16, 23:52:06

Krya på dig! Det är verkligen nån skit som går? Det tog om på mig med... Nu har det satt sig på rösten, halsen är svullen och jag har ont i hela struphuvudet... Detta efter några dagars feber...

Dricker juice och hoppas på att det ska bli bättre! Kram!




sivan
PUBLICERAT: 2011-02-17, 15:34:10

Stackare ska inte alla motgångar ta slut snart. Tänker på dej.Kraaaam..







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P