2011-02-14
 21:36:13

Alla Hjärtans Dagstårta

Trots en dag i motgång blev det lite tårta.



Snövittårta



Kan tala om att den var riktigt god, även om utgångsläget kunnat vara bättre.

Ronny och jag är apförkylda. Man går på Alvedon och c-vitamin och hoppas på mirakel. Tillråga på allt är det drygt -30° kallt ute......tyckte jag såg en pingvin genom köksfönstret eller inte....
Ronny blir nog hemma imorgon, men jag måste bara jobba imorgon. Finns ingen annan att sätta in. Men genomlider jag bara det så kan jag däcka sedan.

Annars har det väl inte hänt så väldans mycket sedan jag skrev sist. Och den här dagen känns det som vi kan stryka ur almanackan. Hoppas er dag har varit bättre.


                       


Elza
PUBLICERAT: 2011-02-16, 20:39:29 | URL: http://earthshakerrock.blogg.se/

DEN VAR GOD! :love:




Ulla
PUBLICERAT: 2011-02-23, 14:00:01

Pingvin?? Här har jag bara sett isbjörnar (tror jag det var) på Lidls parkering... Eller så var det nån med väldigt stor och varm päls :-P Kram







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P