2011-12-01
 16:36:01

Tröttmössan på idag.


Hela dagen idag har varit seg. Fruktansvärt trött,
(orsak förmodligen en väldigt dålig nattsömn)
känns som jag inte har vaknat på hela dagen.
Dessutom har jag en enveten huvudvärk som inte ger med sig.

Har inte ens skrapat första trisslotten i kalendern.....


Har faktiskt till slut tagit mig i kragen och bäddat rent i sängen....

....men så fick jag så jävla ont sen....

Så nu sitter jag här och tycker synd om mig själv.....
Det kanske jag inte gör, men jäkligt frustrerad för jag inte kan göra mer, när Ronny stackaren håller på att jobba ihjäl sig.
Han har så mycket nu med golvvård, fönsterputsning, städning av arrester + allt annat jobb. Är verkligen oroligt för honom. Han är praktiskt inte ledig någon helg och dessutom jobbar han vardagarna. Det blir 7-dagars veckor igen och igen och igen....


Och dessutom måste den stackarn handla innan han kommer hem.....
för här sitter jag.....
Men när Ronny kommer hem ska jag glädja familjen med en stor laddning fisksoppa.
Den förändrar väl inte världen.....men.....
Det är mycket nu.....



Lena aka Pussling
PUBLICERAT: 2011-12-01, 21:03:08 | URL: http://notoriskstickare.blogspot.com/

Jag förstår att du har det svårt! Misstänker att det döljer sig kronisk sjukdom bakom orden. Välskrivet och roligt illustrerat, så jag anar att du har kvar din humor, det är livsviktigt!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P