2011-12-05
 15:58:57

Snön faller.....



Så så här så det ut i lördags...


Så här ser det ut idag.
Och det snöar fortfarande.
Det blir nog en vit jul trots allt, på mer än ett sätt ;-)

Annars känns det som jag skulle kunna stämma Svenska spel....
Hur var det sagt nu igen?
Vinst på var 4:e Trisslott....
Jag har skrapat 5 st, utan tillstymmelse till vinst.

Har varit trött idag....som vanligt. Sovit dåligt flera nätter på raken nu.

Ser verkligen fram emot onsdag. Då blir det paketöppning. Bort med stygn och bandage.
Hoppas allt är bra med foten.


En av mina favoriter just nu.





Så fick vi ett tragiskt dödsbesked till idag.
Tänder därför ett ljus för Tord också,
som lämnat denna värld alldeles för tidigt.



sivan
PUBLICERAT: 2011-12-05, 23:27:16

Hoppas det håller. Jag vill också ha snö. Kraaaam.




AprilSus
PUBLICERAT: 2011-12-06, 00:17:42 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Ja, även här nere i de södrare delarna av landet har det kommit lite snö. Och om jag får bestämma så räcker det mer än väl.



Lycka till med paketöppningen!



Kramis!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P