2011-12-17
 18:49:56

Kreativiteten har flödat ;-)

Planterat lite och så, medans Ronny har putsat fönster och satt upp julgardiner.
Till middag blev det risgrynsgröt och skinksmörgås.

Resultatet av eftermiddagens aktivitet.

Jag tycker det är roligt att göra mina egna arrangemang. Då får jag dom precis som jag vill ha.

Så har jag hängt upp lite ris i kökslampan också.
Nu måste jag nog vila lite, då ag har ganska ont efter att ha gått och stått hela dagen.



sivan
PUBLICERAT: 2011-12-17, 22:14:31

Vad du är flitig, och jättefint blir det. Kram till er allihopa.




AprilSus
PUBLICERAT: 2011-12-18, 01:20:32 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Jisses vad fligt du har varit och vilka fina julgrupper du gör. :bigeyes: Ser att du börjar ha kul med Photoscape, men de där ramarna känner jag inte igen!?



Ha det gott, vännen och kramis!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P