2011-12-02
 07:48:18

2:a december.....no luck



Ja, då har jag skrapat 2 trisslotter...


(Photo: MindGem)

Med andra ord ingen vinst.....nåja det är ju 22 stycken kvar...."Plötsligt händer det"

Annars har det hänt igen.....och vet inte om man kan kalla det plötsligt?
:-(
Hörde det på nyheterna för drygt nån timme sedan....
               

Ja, då är det väl bara att börja planera (eller det är kanske just det som inte behövs) för en ensam helg. Ronny jobbar fredagkväll, lördag och söndag. Helt jävla sanslöst, eftersom han har jobbat hela veckan och jobber hela nästa vecka och hela nästa helg.
Kan ni fatta va'? Stackarn är ju aldrig ledig.


Ja, vad har jag på schemat idag då? Det beror väl lite på hur mycket jag kan gå innan foteländet sväller och blir ont. Saker tar så mycket längre tid nu, och så har jag gjort en upptäckt. Det är inte klokt vad mycket aktiviteter man måste sträcka sig på tå för att kunna genomföra....något som jag inte för göra på 6 veckor.... och det gör för jävla ont om jag skulle råka göra det. Bara gilla läget och ha "Pradaskon" på. Då går det inte lika lätt att göra fel rörelser....

Nu ska jag dricka lite mer kaffe och glo på TV4-morgon en stund.


 



AprilSus
PUBLICERAT: 2011-12-02, 14:05:02 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Hej, vännen! Har varit väldigt frånvarande den här sista veckan, men absolut inte glömt dig. :-)



Ny familjemedlem som tar lite mer av min tid är ju bara kul, men sen har jag haft äldsta barnens pappa i telefonluren varje kväll sen i lördags när han ringde och mådde skit för att han och hans sambo ska separera. Han är min bästa vän, så det är klart jag ger honom den tid han behöver. Mitt i allt detta blev det plötsligen ett missförstånd mellan en vän och mig, som jag försökt lösa mellan telefonsamtalen med ex:et. Det sista har löst sig till det bästa, så ett problem är avklarat.:thumbup:



Har läst ikapp lite här och ser att du fortfarande har ont i foten. Vilket långlivat elände. Ser att du varit flitig med stickorna. Du är verkligen duktig. Jag tyckte det var kul ett tag, men när garnet tog slut så tröttnade jag. Innan så hade jag inte stickat på 25 år, så man känner sig lite som en nybörjare.



Har försökt att hitta något pytteplagg till min lilla valp som fryser ute, men det jag hittat i lämplig stl är väl sånt Chihuahua trams. Jag vill ha en hund (om än liten), inte en leksak. Dessutom kostade eländet 600:-! Nä jag ska leta på nätet istället annars får jag väl försöka sy något själv. Borde väl finnas beskrivningar att få tag på?



Synd att du bor så jäkla långt bort annars hade jag ju kunnat kommit över och hållit dig sällskap. Ta det försiktigt med foten och ha det så bra du kan, trots att gubben din måste jobba 24/7.



Jätte kramis! <3




Carsie
PUBLICERAT: 2011-12-03, 19:57:35 | URL: http://elladora.blogg.se/

Jag tror det är dags för fröken Annalena att lära sig lite om hur man gör i bloggar.. så kika in på



http://www.designadinblogg.se/



där får du reda på hur du lägger in snö ;)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P