2011-08-24
 19:37:09

Vem fan har sagt att det är bra att motionera........

Har mått bättre. Här sitter jag med ett stort sår på ett väldigt uppsvällt vänster knä, ett litet sår på höger knä, blåmärke och sår i vänster hand, sår i höger hand, sår på höger armbåge, blåmärke på vänsterarmbåge och en rejäl stukning i vänster arm och axel. Det + allt det andra.....*suck*

                                                             

Känner lite som om dom 4 km på fredag är i riskzonen......Det är egentligen inte klokt vad man kan hinna med på en lunchrast. :S

Hur gick det till då? Jo, Lellen tvärstannade framför mina fötter och jag stöp som en fura......rätt ner i asfalten.

Grillfesten på polisen är i alla fall inställd, för få anmälda. Däremot motionsrundan, med fika och utlottning av presentkort blir av. Undrar om man kan åka rullstol runt......men det har jag inte armmuskler för.

Men det ska väl inte bara vara elände. Måste ju dela med mig av en fundering också. Jag har en vattenmelon liggande i köket. Undrar om man skulle klara av något av dessa mästerverk?








Carina
PUBLICERAT: 2011-08-24, 21:38:26 | URL: http://elladora.blogg.se/

Jadu gumman, vad skall man säga - det verkar som att makterna inte är med oss för tillfället. Låt oss bara hoppas att efter regn kommer solsken.



Naturligtvis får du åka rullstol runt, och du behöver nog inte oroa dig för armkraft - koppla bara fast Gutta i stolen så kommer det gå i räääääsefart och du kommer vinna lätt som en plätt.. men spänn fast dig i stolen för gud skull!! ;)



Krya på sig nu ordentligt!



Kram







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P