2011-08-31
 19:04:56

Svart hål......

Min blogg kommer att ligga nere ett tag nu. Jag har sugits in i ett svart hål......och orkar inte skriva förrän jag kommer ur det.....

1. Bråk och tjafs på jobbet.

2. Dubbelt jobb den här veckan, går på knäna.

3. Nya handväskan + astmamediciner förstörda på jobbet.

4. Bråk med läkare. Får ingen ny astmamedicin, trots att jag är ordinerad av 3 olika läkare. Sitter  
    fast på vårdcentralen och blir bara hänvisad till samma idiot av läkare.

5. Orolig för 2 av mina barn som har det tungt.

6. Ont i hela kroppen, sömnproblem.

7. Snart körförbud på bilen
.

Säkert har jag glömt något......men just nu är livet toppen......NOT!!!!

Och det där med egen tid som nämns i bloggar....vad fan är det?



Carina
PUBLICERAT: 2011-09-01, 08:44:48 | URL: http://elladora.blogg.se/

Men oj gumman - inte visste jag att du har det sååå jobbigt just nu. Vet inte riktigt vad jag skall säga förutom att du måste försöka sköta om dig och blir det för mycket får du sjukskriva dig så du kan ladda dina batteri!



Puss och kram ツ ♥ ♥




♥ Carina ♥
PUBLICERAT: 2011-09-01, 15:18:04 | URL: http://cinacarina.blogspot.com

Stackare!! Jag skickar styrkekramar till dig....







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P