2011-08-15
 15:00:06

Ösregn.....och då menar jag verkligen ösregn.....

Hade tvätt ute, så jag fick göra en snabbutryckning för att plocka ner det. Typiskt, när man tvättar 4 omgångar och så ska du regna. Det tog ungefär 5 minuter att bli Miss-Wet-T-shirt. Såg ju riktigt lovande ut imorse.
Tyvärr har jag 2 saker kvar jag måste göra ute. Plantera en vintergröna och en Goliat (jordgubbe).

Nu är jag jätte trött, men det är nog vädret också och så har jag varit uppe sedan strax efter 05.00. Tror att jag har läget under kontroll. Vad jag har gjort tänker jag inte rabbla upp för det är så tråkigt, men jag är nöjd i alla fall.

                                                               Nice to be back....not

Nu är det väl snart dags att planera middagen. Det blir stekt lax, potatis och spenat.....tror jag.

                                                                     See ya!



Ps. Vintergröna och Goliat platerade. Och Det blev stekt snabbgravad lax, kokt potatis, stuvad spenat och ägghalvor till middag.


Carina
PUBLICERAT: 2011-08-16, 10:39:12 | URL: http://elladora.blogg.se/

Maten lät god, regnet mindre gott men det hade varit en syn att se dig som "fröken blöt t-shirt" :-d:thumbup:



Hoppas du får bättre väder idag ♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P