2011-08-18
 19:08:19

Dum-dummare-dummast......

Hur dum får man vara på en skala 1-10? Jag är 14 tror jag.
Morgonen var som vanligt när jag är inblandad, kaosartad. Letade som en galning efter mitt läkarintyg, som jag skulle ha med mig nu när jag började jobba igen. Det fanns inte att uppbringa. Stressad och lite....ganska mycket irriterad gav jag till slut upp. Då gick Ronny ut och kollade bilen. DÄR VAR DET!!! Fan, hur kunde det vara där? Hur som helst hade nu klockan tickat iväg ofattbart fort. Det blev stress och så iväg. Vad ser jag då? Jo, att jag min jävla idiot var sjukskriven även idag....men nu var jag ju redan på väg till jobbet... *Suck*

Oki. Det är bra nu. Jag överlevde dagen. Nu är det ju bara en dag kvar så är det helg. Men trött är jag. Ska rensa lite svamp och sedan sova tror jag.

Jätte dramatiska moln ute. Här kommer ett smakprov.




Dagens kloka…
Till slut är det inte åren i ditt liv
som räknas -
det är livet i dina år

Dagens citat
"Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka,
men ett dåligt ställe att stanna på."


Dagens kloka och dagens citat lånar jag ur Carinas eminenta blogg (http://cinacarina.blogspot.com/)



Carina
PUBLICERAT: 2011-08-18, 19:41:06 | URL: http://elladora.blogg.se/

Ser ut som att ni kommer få MASSOR av regn! :bigeyes:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P