2011-08-12
 12:54:34

Det kan inte vara sant.....

Men detta är vad jag har öst ut ur garderoben... Inte undra på att man inte hittar något.



Kläd- och sko-beståndet ska nu reduceras. Ska bara spara sånt jag använder och tycker om. Har tagit fram 3 sopsäckar, en till kläder som är OK, kanske för nån annan, skor dito och en för det som ska slängas.

Och gissa vad Carina?


Jag hittade min tights med glitter som varit borta sen förra året....

Vad har jag gett mig in på?


Carina
PUBLICERAT: 2011-08-12, 16:46:15 | URL: http://elladora.blogg.se/

Hahahha, det där ser till och med värre ut än vad det blev här hos oss när jag rensade garderoben :-P



Vilken tur att du lagt det i sängen för då är man ju lixom tvungen att göra färdig innan det är dags att sussa :love: :thumbup:



Nämen se där, ett par glittriga tights - så otroligt att dom kom fram när du rensade, dom hade ju jag eller?? ;)



:love:




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2011-08-12, 21:14:32 | URL: http://www.ateljecinnamon.se

Hehe ser ut ungefär som hos mig i vintras :-) Men nu är det borta och nu blir det snart omgång två ;-)




sivan
PUBLICERAT: 2011-08-13, 12:05:00

Det har smittat av sej. Nu vill t o m jag börja gallra.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P