2011-08-09
 10:13:48

Åter från det döda......

Gick och la mig runt 22.00-tiden igår för att jag helt plötsligt fick ont i magen, ont i huvudet och började må illa. Bara tvärt så där. Somnade nästan omgående, för att sedan vakna en timme senare och måsta kräkas.
Så höll natten på sedan. Kräktes sista gången strax efter 05.00.
Har mått bättre, även om det är hopp om livet nu. Inatt funderade jag över mitt testamente, då jag inte var säker på om jag skulle överleva natten.



Carina
PUBLICERAT: 2011-08-09, 10:44:47 | URL: http://elladora.blogg.se/

Usch då, det där lät ju mindre roligt :bigeyes:



Hoppas du mår bättre idag :love::love::love:



Kram!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P