2010-09-02
 22:41:03

Överlevnad.......

Nice to be back....not

Nice to be back....not


Ja, då var en dag avklarad igen då. Gud om jag kunde hitta något annat att göra.....som man kunde överleva på naturligtvis.

Har varit frost i 2 nätter, men idag var jag ute och räddade en stor bukett dahlior och ringblommor. Fortfarande inga batterier i kameran, så jag kan inte visa skapelsen, men den är vacker.

Gossans mage är bra igen, så nu behöver jag inte oroa mig över det. För komma på något annat. Jag tillhör nämligen den kategorin som alltid måste oroa sig för något. Kommer man inte på något annat kan man  ju alltid oroa sig för att himlen ska ramla ned......

Har mjukstartat med the dogs i hundrummet nu....... Hoppas det funkar.

                                                   Tillbaka till verkligheten


                                                                      Back on track......




Carina & Co
PUBLICERAT: 2010-09-03, 12:30:50 | URL: http://elladora.blogg.se/

Hur har det gått med Ghostan i buren medans ni jobbar? Bra hoppas jag :)



Härligt att det är helg nu snuttan, så du kan ta det lite lugnt :love:




Carina & Co
PUBLICERAT: 2010-09-05, 01:16:38 | URL: http://elladora.blogg.se/

Allt är bra med oss men jag börjar bli lite rastlös när jag inte kan göra något och det finns massor att göra innan frosten kommer.... men men Cést la vie!



Hoppas ni har det bra och att ni haft en lugn och skön lördag. Läste ni fått massor av kräftor, Grattis! :love:



Då blir det väl till att äta en massa kräftor imorgon, gottigottgott!



Sov så gott, jag skall försöka göra detsamma



Puss & Kram







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P