2010-09-28
 18:37:54

Nya höstbilder



Dimma på älven



Dimma på älven



Höstsol över älven



Konstigt vitt trräd vid älven



Skogen i höstskrud



Blå himmel. älven och månen



Nipor i höstskrud



Men komposten blommar



Blommande kompost



Höstrudbeckian däremot börjar ge upp



Men maskrosorna har inte gett upp



Rabarberna har gjort sitt för i år.



Och inte blev det mycket ätit av den heller.



Mina kära stenar.



Har jag sagt att jag älskar stenar....



Mina kära stenar.



Kan i alla fall glädjas åt att ännu en orkidé blommar nu.



Orkidé



Orkidéer



Syns man inte så finns man inte.....eller


Anja
PUBLICERAT: 2010-09-28, 20:16:36 | URL: http://messersmith.blogg.se/

Jättefina bilder!




Carina
PUBLICERAT: 2010-09-28, 21:33:12 | URL: http://elladora.blogg.se/

Ni har det sååå fint uppe hos er, fridfullt!



Precis, syns man inte kan man hitta på mer bus "skrattar"



Det gick bra idag, först iväg till sjukgymnasten som bände, vred, tryckte osv på knät. Sen gav han mig hemläxa som jag skall göra 2ggr om dagen. Läkaren ringde vid 14-tiden och ville att jag skulle röntga mitt knä, så vips - på med kläder och åka iväg för att röntga så nu är det gjort samt samtal med chefen är också avklarat. 3 veckor till är jag sjukskriven, vår nog reda på nästa vecka vad bilderna säger.



Ha det bäst gumselumsan, krya på ditt finger och ditt ben. Det som inte dödar - härdar heter det ju! ;-)



♥`·.¸.·´.Bamsekram! .`·.¸.·´ ♥




Pia
PUBLICERAT: 2010-09-29, 09:33:16 | URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härliga bilder! :love:



Underbara Ghosty, lurar... Sitter gardinen fortfarande uppe? :question:



Tack för de fina orden i kometaren!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P