2010-09-16
 08:38:00

Höst ute, höst inne.....

Frost i natt. Trots att solen tittar fram är det fortfarande vitt i gräset. Och frågan är, hur ska jag kunna slutföra ute med fingret i ett paket? Så länge Ronny måste både göra sitt jobb och mitt jobb och dessutom ha så ont som han har blir inte ens klorna på hundarna klippta. Nu känns det verkligen tungt.
Har varit nere och satt igång tvättmaskinen och släpat upp tvätten som var torr.....men det luktar inte gott när det hänger i källaren. Vek undan den i alla fall.
Ghosty sover, och när hon vaknar ska vi ut och hoppas att vi slipper vår översociale granne. Har inte så mycket till inspiration just nu, så störning från nämnda granne är det jag behöver minst just nu. Känner mig som en fånge i mitt eget hus.
Kokade en burk körsbärssylt igår....lyckades till och med kärna ur kösbären med en hand. Undrar om jag kan sila upp saft också?



När kommer inspirationen åter.......Är det nån som har sett den......och mina tights?


Carina
PUBLICERAT: 2010-09-16, 11:58:53 | URL: http://elladora.blogg.se/

Du måste ge dig lite tid att läka ditt finger. Förstår det känns för jävligt rent ut sagt när ni båda inte mår så bra :-(



Vad är det dom säger, dom visa som inte har några problem i världen - "efter regn kommer solsken"..



Sköt om dig och be din kära granne klippa klorna på vovvisarna!



Kramen :love:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P