2010-09-22
 20:16:51

Det har varit en märklig vecka på flera sätt........



I söndags fick vi besked om att en bekant, faktiskt mer än bekant hastigt avlidit i hemmet. Det var som allt stannade. hon var bara ett par år äldre än mig. Känns kusligt och overkligt. Och jag tänker på alla anhöriga. Tänk vad lite man vet.
Som i ett töcken var vi ändå iväg och gjorde vår medborgeliga plikt. Fick besök av Tessan, Jamie, Heléne och Izabell också. Var även hem till Anja, Danne och Zeke. Fick en helt gudomlig äppelkaka och fingret omlagt. Så skönt med en dotter som är operationssköterska. Tack Anja.

Måndag var en liten låg dag igen. Det som jag trodde var magsjuka kom tillbaka. Genomled dock dagen och lyckades göra en stor gryta sjömansbiff.

Tisdag, hängig hela dagen. Mycket tidig kväll. Mådde jätte dåligt, ont i huvudet, yrsel och illamående. Nu börjar jag också inse att det är nog ingen magsjuka, utan något elakt virus. Har hört så många nu som är dåliga.

Onsdag, spydde imorse. Nu är jag definitivt säker på att det inte är magsjuka. Väldigt yr och ont i huvudet. Det går liksom lite i vågor. Ronny kom hem tidigare idag, så då kunde jag lägga mig och vila ett tag. Och nu mår jag faktiskt lite bättre även om jag är trött.

Hoppas att det blir lite bättre väder snart. Finns faktiskt en hel del att göra ute, och snart ska man ju tillbaka in i arbetslivet......VILKET SKÄMT!!



Fast man blir ju ganska glad när gubben kommer hem med kantareller....



Nu är det höst, trattkantareller





Och så har man ju en blommande orkidé att gläjas över



Nyplockade äpplen



Trött Ghosty



Trött Bono



Trött Lennart


Anja
PUBLICERAT: 2010-09-22, 20:29:31 | URL: http://messersmith.blogg.se/

De nada, mami!




Carina
PUBLICERAT: 2010-09-23, 01:22:27 | URL: http://elladora.blogg.se/

Gumman, jag förstår mycket väl att du inte menar något illa - inte behöver du be om ursäkt för något.



Jösses vad stor spöket har blivit! Hon ser ju nästan fullvuxen ut där hon ligger och sussar i soffan :love:



Hoppas du snart känner dig fit for fight igen!



Bamsekramen ♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P