2010-10-18
 19:47:43

Läkarbesök igen.....

Trodde jag skulle stå på benen nu, men icke.
Infektionen har blivit värre, rödare och ondare samt feber.
Nu har dom skurit bort allt fullt svart, höjt och förlängt pencillindosen.....nu måste det väl bli bra.
Läkaren rekommenderade mig att vara hemma några dagar. Han fattade inte varför jag envisades med att jobba....men det gör jag. Har redan varit sjukskriven och det tär på plånboken. När jag talar om för den att jag blir hemma någon dag, åtminstone till febern gett med sig, så tar den väl livet av sig.
Återbesök i slutet av veckan om det inte blir nån förändring.

Annars är det väl mest som vanligt här. Kallt, så in i norden. Vinterdäck är nog ett måste snart. Halkigt och dant när vi ska iväg. Imorgon åker ju Ronny ensam, så jag hoppas att han kör lugnt. Han får ju göra mitt jobb igen....fan och golvvård ska han köra i helgen också. Fattar inte hur karl'n ska orka.

Nu ska jag titta på TV.



Carina
PUBLICERAT: 2010-10-19, 08:17:22 | URL: http://elladora.blogg.se/

Usch vad jobbigt att ditt sår inte blir bättre, tycker verkligen du skall vara hemma från jobbet så länge du har feber iallafall.



sv: Det gick inget vidare igår, kände mig helt nerbruten när jag kom hem. Jag jobbade på men det gick för långsamt så jag hann inte med pga att jag inte kan gå ordentligt. Sömnen skall vi inte snacka om... tror det tog typ flera timmar innan jag kunde somna och sova med den där saken i näsan gjorde inte saken bättre vill jag lova. Hoppas bara dom fått rätt värden för den blinkade röd när jag vaknade...



Nu skall jag pallra mig iväg till Sahlgrenska igen för att lämna tillbaka apné maskinen och efter det skall jag mäta fettet.




sivan
PUBLICERAT: 2010-10-19, 15:25:00

Du har vekligen haft otur, ser jag.Var rädd om dej. Hoppas verkligen att det vänder snart för er.

Ove lägger på vinterdäcken nu. Uppsala på torsdag.

Kraaam.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P