2010-10-07
 23:26:19

Det blir aldrig som man tänkt.....

Hade tänkt skriva ner några rader.....men klockan sprang ifrån mig eller hur det gick till. Nu är klockan i alla fall 23.15 och det är hög tid att tränga sig ner bland alla hundar och i bästa fall få en liten del av kudden och en bit täcke.
Gruvar mig så för att börja jobba. Inte jobbet i sig, men allt surr och skitsnack. Tydligen har jag varit måltavla för diverse skitsnack när jag varit hemma. Men det ska vi sätta stoppa för på måndag. Kaninte dölja att det lilla spektaklet roar mig.

Fick ett intressant mail från Lone/studiefrämjandet;

Vad är självkänsla?
Varför bryr jag mig så mycket om vad andra tycker?
Hur man vara så dum?
Varför mobbar eller mobbas någon?
Varför är jag aldrig nöjd med mig själv?
Detta är några av de frågor vi tar upp. 

Låter nästan som nånting man skulle hoppa på. Ska klura på det.

     


                            
                                                                Nu gott folk väntar lopplådan!





Carina
PUBLICERAT: 2010-10-08, 08:34:11 | URL: http://elladora.blogg.se/

Folk får säga vad dom vill, du vet vem du är och vilka värderingar du har!



Det är synd om dom, det strörsta samtalsämnet dom har här i livet är DU - det är ju faktiskt en komplimang :thumbup:




Carina
PUBLICERAT: 2010-10-08, 08:36:49 | URL: http://elladora.blogg.se/

Vad är det du vill att jag skall ändra?



Kramen




Carina
PUBLICERAT: 2010-10-08, 08:56:16 | URL: http://elladora.blogg.se/

Skriv lite mer utförligt så skall jag kolla på det, du får skicka mig bilden du vill ha ..







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P