2018-03-02
 15:36:56

Ett litet lågmält....

Idag känns det som jag måste be hela världen om ursäkt. Så då gör jag väl det. Ursäkta för allt.
 
Att jag inte tappat körkortet, som ryktena säger.
Att jag är sjuk och har urinvägsinfektion.
Att jag fortfarande har julgardinerna uppe.
Att jag har dålig ork.
Att inspirationen tryter.
Att jag är fet.
Att jag fortfarande bloggar. 
Att jag vågar visa mig utanför dörren.
Att jag inte engagerat mig i alla som tycker att jag borde gjort det.
Att jag är värdelös på alla sätt.
Att jag fortfarande lever.
Att jag mår psykiskt dåligt.
Att jag gnäller så mycket.
Att jag är ful.
Att jag inte dricker alkohol.
Att jag har dåligt minne.
Jag ber tusen gånger om ursäkt.
Listan har kunnat göras mycket längre, men jag stannar där.
Kommer ni på mer kan ni ju skriva det i kommentarsfältet.
 
Nu till något annat. Jag har i alla fall vattnat alla blommor. Något som tar tid i det här huset pga att det är så mycket blommor.
Hade också tänkt få upp några nya gardiner.
Lägger väl ut bilder senare.
 
I morgon är sista dagen jag äter penicillin. Skönt. Det har varit tufft. Mår fruktansvärt illa av det + att jag blir så dålig. Ska fira med ett glas Loka.
 
Det känns att mina stödsamtal på psyk. blivit inställda tre gånger. En gång pga mig och två gånger pga min kontakt. Ska till läkare den 14/3, dagen före jag fyller år, men nästa stödsamtal blir inte förrän i slutet på mars. Bara att gilla läget.
Snart kommer Ronny hem och då brukar det bli lite lättare.
Är orolig för honom och den enorma arbetsbelastning han har. Det med avlastning, tycker jag inte har blivit av. Men det jag kan göra är ju att försöka stötta honom.
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P