2018-02-18
 13:58:02

Söndag, sånt som bara händer...

 
Jag är som ett tuggummi i huvudet. Så segt. Sover dåligt på natten, trött hela dagarna och ruskiga koncentrationssvårigheter. Som vanligt då, skulle säkert några säga, men jag kan tala om att det är värre än vanligt. Mycket beror väl på Lergiganet, som jag har måstat ta till för att inte sitta som en vägglus på väggarna. Tankarna är helt galna. Jag har insett att jag måste stänga dörren totalt för vissa. Inget lätt beslut, men jag måste överleva... även om vissa önskar att jag inte skulle göra det. Tyvärr för er, så blir jag kvar ett tag till.
 
Har pratat med mamma, som var vid gott mod. Men oroar mig gör jag ändå.
 
Annars tror jag vi drunknar i snö snart. Minns inte när vi hade så här mycket snö sist. Detta är verkligen vinter och sommaren känns långt borta.
Ghosty har börjar löpa, så det är kalsonger på.
Rexen har verkligen bott in sig här nu.
Ska sätta mig och fylla i några papper. Även det känns jobbigt.
Har ett läkarbesök dagen före födelsedagen. Men skitsamma. Jag känner inte för att fira något. Jag kan ju ta mitt alkoholfria rosa bubbel, men vi får väl se.
Den bästa födelsedagspresenten är om mamma blir kry igen.
 
Nu tv-soffan. Det är ju trots allt OS.


Angelica Wåhlin
PUBLICERAT: 2018-02-20, 18:44:38 | URL: http://angelicawahlin.se/

Men usch, vad tråkigt det där med sömnen & tröttheten ..

Svar: Sliter verkligen, Har inte jobbat på hela veckan. Men jag har funnit glädje i att träna hund igen. Då får jag frisk luft och lite annat att tänka på.
Ingalunda







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P