2018-02-21
 14:25:12

Jag har så mycket ångest...

Har inte jobbat på hela veckan. Mår skit helt enkelt.
Jag har trots allt funnit glädjen i att träna hund igen. Har ju ett bra ämne i Rexen.
Dobgun's Gino Gaudetti, Rexen.
Idag har vi dock haft lite olika uppfattningar om saker och ting. Då det är -20°.
Det där med dress var ingen höjdare. Han gjorde piruetter liknande trippel Salkov och dök till slut i backen. Underbara tokiga hund.
Det har varit mycket prat om karma. Jag tror på det. Men några som säger sig tro på karma, borde kanske tänka till hur dom agerar....
Och därför påminner jag om det.
♥♥♥ 
    


Lars Gustafsson
PUBLICERAT: 2018-02-21, 14:44:21 | URL: http://nykterfyllekaja.blogg.se/

Karma absolut. Det kan uppnås ibland. Ja du ångest är ett helvete. Många personer mår dåligt idag. Jag också men just nu så är jag ok och har lust till det mesta. Hoppas du finner vägen ut. Kanske lite KARMA

Svar: Tack. Jag försöker verkligen att leva bra. Men när ångesten slår till så kommer mina sociala fobi som jag också utvecklat. Är så rädd att göra fel så jag isolerar mig. Kan ta kritik, om den är befogad, men när folk hackar på mig hela tiden, då drar jag mig undan. Försöker undvika konflikter och viker ned mig. Så var jag inte förr... innan utmattningsdeprissionen...
Ingalunda




Lars Gustafsson
PUBLICERAT: 2018-02-21, 16:10:15 | URL: http://nykterfyllekaja.blogg.se/

Jadu så du har haft utmattningsångest?
Det är säkert värre efter en så svår upplevelse. Men andra människors kritik mot mig gör att också jag isolerar mig. Jag blir förbannad också ibland på tjatet

Svar: Ja, precis så är det. Är så jävla less på alla synpunkter. La av med alkohol helt för 3 år sedan, då det var som rysk roulette för mig. Jag skadade mig själv. Är så jävla less på att försvara min nykterhet. Finns till och med dom som försökt spetsa min alkoholfria dryck. Har städat bort massor av människor som bara är jobbiga. Jag är den jag är och jag gick in i väggen efter arbetsgivarmobbing. Livet har på många sätt blivit krångligare eftersom jag inte alltid vet vad det är som triggar igång ångesten.
Ingalunda




Lars Gustafsson
PUBLICERAT: 2018-02-21, 20:50:02 | URL: http://nykterfyllekaja.blogg.se/

Kära vän. Din nykterhet på 3 år starkt jobbat ska du väl för helsike inte försvara. Den är ju ett jäkla starkt framsteg. Detska ju uppmuntras. Vad är det för djävla typer???. Som vill dig falla tillbaks i helvetet som alkohol är. Själv är jag nykter sedan flera år. Snälla du. Vi nyktra Alkoholister håller ihop och stöttar varandra.😎




Lars Gustafsson
PUBLICERAT: 2018-02-21, 20:55:49 | URL: http://nykterfyllekaja.blogg.se/

Jag håller gärna kontakten med dig men om vi kan ha den via email. Så är det mer personligt jag har [email protected]. skriv gärna där till mig min vän Jag kan stötta dig med råd av det som jag har upplevt. På så sätt hjälper vi varandra leva nyktra och då må bättre givetvis kram på dig




Lars Gustafsson
PUBLICERAT: 2018-02-22, 01:02:35 | URL: http://nykterfyllekaja.blogg.se/

Fel email ska vara
[email protected]

Svar: Tack för alla din fina svar. Kommer att skriva till dig så fort jag piggnat till. Åkte på influensan, med urinvägsinfektion (stark penicillin) och ögoninflammation (salva). Det gör att mina ögon inte klarar av att sitta vita skärmen. Ha så gott så hörs vi. Kram
Ingalunda







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P