2018-04-12
 09:06:54

Förändringens vindar

Jag gick förbi spegeln...
Där såg jag en gammal, trött och väldigt kutryggig kvinna. Hon försökte le, men det blev bara en grimas.
En livrädd individ, som försökte slå bort att idag ligger hennes ännu äldre mamma på operationsbordet.
Vill inte tänka....
Hon tänker för mycket....
Detta får symbolisera dagens känsla....
Ps. Angående korkade kommentarer på mitt tidigare inlägg. Jag kommer att ta bort dem och inte försvara något. Är det någon som har så mycket problem med den nakna sanning, låt bli och läs då. 
Och karma slår inte till mot en 11-åring och man kan inte heller säga att hon gjorde aktiva val. Med detta kommer jag inte kommentera det mer.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P