2018-04-28
 20:50:00

Det känns som....

...en pågående likvaka. (Ursäkta Elsa att jag snodde den av dig.)
 
Jag har sovit hela dagen nästan. Sedan klev jag upp. Diskade, lagade mat och bakade stomper.
Det blev spenatsoppa, kokt ägg och stomper.
 
Konstaterar att Ronny och jag kommer inte att nöta ut varandra. Vi är vakna omlott. Igår var jag uppe och Ronny sov. Idag har jag sovit på dagen och Ronny har hållit igång. Nu är jag uppe och Ronny sover. Han lär väl vakna när jag går och lägger mig.
 
Vad ska ni göra på Valborgsmässoafton allihopa?
Jag börjar med att jobba och Ronny är ledig. Hade funderingar ett tag på att åka till mamma och Henry, men så fick jag veta att det inte fungerade. Mina barn med familjer ska komma och då skulle min närvaro förstöra stämningen. Nåja. Jag kan åka dit en annan dag, när det passar. Har ju fortfarande inte överlämnat mammas födelsedagspresent.
Så då blir det hemmakväll. Uppsöker ju inte någon majbrasa, då Lellen är så rädd för smällare.
 
Har lagt pengar i Nemos kuvert. Han fyller ju år. Tror inte att jag skulle känna igen honom riktigt, då det var så länge sedan jag såg honom, men och andra sidan lär han inte veta vem jag är heller. Så grattis Nemo. Du har ett kuvert här.
 
Första maj hade jag först tänkt åka till Sundsvall, dels för att gå i demonstrationståget och dels för att höra på Elsa. Det är andra året hon är förstamajtalare för F!. Vi får väl se hur jag gör.
Det är ganska tufft på jobbet nu, vi är så kort om folk.
I'm sorry, but I'm born this way.....


Elsa
PUBLICERAT: 2018-04-28, 21:50:06

Jag älskar dig. Gör det du orkar ❤ We were born this way

Svar: Det är vi. Simple the best <3
Ingalunda







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P