2017-09-11
 14:09:45

Meningslös måndag

Skulle verkligen vilja komma tillbaka "i gamla" banor. Vill börja jobba igen, men orken finns inte.
Allt för den här "Trippen nerför Tarschan Boulevard". Man känner sig som en jävla försökskanin.
Måste bara klara detta. Men om dom kunde ge mig något att sova på, för den här åkturen har jag inte själv orsakat.
Nog om detta. Skriver ju om måendet i "The road to hell". Och tyvärr blir det en part 3 också. Helt och hållet så jävla onödigt,
 
Förra veckan var en tung vecka. Tre underbara dobbisar vandrade över regnbågsbron.
Zita, Dillon och Zozi.
Så ledsamt att orden inte finns till.
Vila i frid finaste.
 
Helgen har väl bara mest passerat.
Vi kokade svartvinbärssaft igen.
Lade in sista gurkan.
Bakade pizza.
Sedan var det väl tv-tittande.
 
Jo, jag fick höra i fredags att jag dricker minst 1 flaska vin per dag. Konstigt att jag då har så svårt att få ihop saftflaskor. Jag borde ju ha massor. 
Och vad hen har fått det ifrån kan man ju undra eftersom vi inte alls umgås.
Samma person skröt om hur hen ensam räddat Moforsenbron.
Konstigt att hen inte var med på MittNytt igår då, utan Johan och Jeanette, två som verkligen stridit för bron.
Ska bli underbart att bron öppnas igen. Den har liksom sammanlänkat byn.
 
Ute är det väl bara att konstatera att hösten kommer med stormsteg.
Vackert men vemodigt.
Gläds åtminstone åt en bukett vita rosor inne.
 
Skulle behöva städa inne (risk att hälsovårdsnämnden kommer). Hade tänkt vänta till Ghosty hade löpt klart. Nu har hon det, men jag orkar inte nu. Måste klara av det här med medicineringen först.
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P