2017-07-31
 11:30:31

Ska försöka samla ihop mig

Helgen har väl varit ok, men jag är trött och nedstämd.
 
Fredag, bara slötittande på tv.
Lördag, till stan och handlade och apoteksbesök.
45 min väntetid, men shit happens, behövde ju medicinen.
På kvällen åt vi surströmming, så jäkla gott,
Mitt dricka, trots motsägande uppgifter. Undrar verkligen hur jag lyckats smyga för min nära dessa år? Ingen kan förklara det.
Avslutade kvällen med denna. Bara älskar dem. Ingen alkohol där heller. 
Och så en grym dokumentär om Janis Joplin "Janis - little blue girl".
 
Söndag grillade vi. Testade en ny smaksättning på mariaden. Koriander, ingefära, spiskummin, vitlök och Sichuanpeppar. Det blev jättegott.
Gjorde inte så mycket, då jag gick en tuff kamp mot "hjärnspökena". Tyvärr vann dom med 2-0 och jag fick lägga mig och vila.
Och nu försöker jag samla ihop mig, men tårarna bara rinner.
Har spärrat vissa på fb och på ig. Fattar inte varför de ska följa mig när de bara ljuger om mig ändå.
Jag skulle klara en nykterhetskontroll alla timmar på dygnet, skulle du det varje gång du kör bil?
"Sällan pinkar en trähäst" säger jag.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P