2017-08-01
 13:46:44

Panik - 1:a augusti - hjälp

Så fort det har gått. Jag börjar jobba om en vecka.
Ska inte fundera så mycket. Har ju en stor händelse kvar, Urkult.
Ibland glömmer man bort att man bor mitt i Urkultsland.
Ska ju jobba i Puben Rotvältan.
Torsdag kl. 19.00-23.00
Fredag kl. 15.30-19.00
Lördag kl. 23.00-03.00
 
Söndag, skjutsa ungen till busstationen så hon är där kl. 07.00.
Därefter sova, sova, sova.
Idag har jag tagit mig samman och plockat ur diskstället, så jag kunde ta hand om den andra disken. Har även startat tvättmaskinen och sopat upp lite hundhår. Det låter inte mycket, men kämpar man med uttmattningsdepression så är det fullt upp. Jag har ju alla hjärnspöken jag ska fajtas med också.
Blev en stund på bron med kaffemuggen också.
Nu hoppas jag att regnet håller sig borta, så jag kan hänga ut tvätten. Det mullrar lite på avstånd.
 
Och till alla positiva kommentarer när jag mår dåligt.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P