2016-09-11
 22:36:00

Tröttheten pockar på.

Som vanligt har helgen gått alldeles för fort och jag har sovit bort det mesta av den.
 
Elsa plånbok har kommit tillrätta. Det finns hopp för mänskligheten. Det känns ju bra i alla fall. Imorgon åker dom till London.
Kryddorna är skördade. "Alltid något sa han som såg Åmål."
Kan nog inte sluta fotografera min vackra gula ros.
 
Fick vila en stund på eftermiddagen för att dämpa en panikångestattack. Så jobbig när dom kommer så plötsligt och oväntat.
När jag vaknade lagade jag middag. Öring med potatis och murkelsås. Det dög ju.
Trötta hundar. Det ligger något svart i hörnet också.
Har fortfarande inte bitit av naglarna,
 
Känner mig ändå så trött och håglös att jag tänker gå och lägga mig nu. 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P