2016-09-03
 22:22:00

Kräftfiske, besök och födelsedag

Är så trött efter nattens aktiviteter, så jag ska snart lägga mig. Synd att jag inte hann eller orkade bädda rent idag.
Här kommer lite bilder från i natt och i morse.
Mamma och Henry var här idag för att plocka lingon och åka och gratta Zeke. Vi skickade med en liten slant till Zeke. Han fick lika mycket (eller lika lite om man väljer det) som de andra barnbarnen. Det är vad vår ekonomi tillåter, och barnbarnen är ganska många nu. ♥
Elsa med partikamrater hade picknick på torget, för att hemvärnövning höll till mitt i staden och att informationen som gick ut till allmänheten var så knapphändig att det blev kaos.
Så stolt mamma.
Nu är det bästa att gå till sängs. Har nickat till flera gånger medan jag suttit vid datorn.
Ps. Fick rätta inlägget då jag pga trötthet stavat så mycket fel, men och andra sidan var det en bedrift att jag fick till ett inlägg, halvt och delvis helt sovande.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P