2016-09-16
 13:15:00

Har varit en tung vecka på många vis

 
En morgon som börjar så här borde man ju förstå att det inte skulle bli så bra.
Olyckorna har ju en benägenhet att klumpa ihop sig.
Och mycket riktigt, det har fortsatt.
Ghosty är hos veterinären för en second opinion. Bara hoppas att det inte läggs till det övriga.
 Vi har i alla fall varit på promenad, och måste nog erkänna att hösten är på väg. Det var +3,6° när vi var ute.
 
Elsa och Micke spenderar sin sista dag i London.
(Foto Elsa Undin)
 
Så det börjar väl dra ihop sig till ett kräftkalas. Vi har fått en hel del kräftor i år. Vi lär ju bli ett gäng, så där en bit av Sundsvall.
Igår var det del 2 av "Djävulsdansen". Fatta va bra det programmet är.
Nu ska jag sätta mig i soffan med Lellen och fortsätta med benvärmarna.
Skingra tankarna och hoppas att jag sett nog av elände idag.
 


Carina
PUBLICERAT: 2016-09-16, 18:02:08 | URL: http://carsie.se

Men usch vad detta är jobbigt just nu, att båda våra hjärtan inte mår bra 😢 båda måste hållas i stillhet och få massage och extra mycket kärlek ❤️

Jag började titta på "jävulsdansen" men tyvärr så var jag så jäkla trött efter att suttit en hel dag och försökt lära mig något på kursen, så jag somnade i soffan! 😜 Men det lilla jag hann se så var det intressant 😊

Sköt om er, puss & kram 💕







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P