2016-09-12
 16:18:00

Har klivit upp men......

Offerkoftan både kliade och var obekväm där jag låg under täcket och försökte stänga ute världen.
Men jag lyckades i alla fall stänga den ute några timmar. Men nu är verkligheten och flåsar mig i nacken igen.
Ingenting, inte minsta lilla sak av det jag tänkt göra idag har blivit gjort. Men fatta va värdelös jag är.
 Försökte stänga ut hela världen. Det lyckades väl inte så bra.
Har haft en "låsa-dörren-inte-öppna-inte-svara-telefon-dag". Dom kommer inte lika ofta nu, men när dom kommer är dom lika besvärliga som tidigare. Skillnaden nu är att jag skadar inte mig själv och att alkoholen (som ej fungerande medel) sedan länge är borta ur mitt liv.
Men tankarna är lika envist pockande och jag önskar ibland att jag kunde kapa bort huvudet, vilket skulle vara opraktiskt på mer än ett vis.
 
Idag åker Elsa och Micke till London. Jag hoppas att dom får det jätte roligt. Elsa har ju sett fram emot det hela sommaren tror jag.
Jag försöker dränka mina sorger i en stor mugg chaite. Vem vet, det kanske funkar.
Nu ska jag försöka ladda för jobb imorgon. Vet inte om det lyckas. Det får morgondagen utvisa.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P