2016-09-20
 17:28:47

Den här dagen

 
Kör lite bilder från ig. Det hjälper mig att komma ihåg vad som hänt eller inte hänt.
Så här dimmigt var det när vi åkte till jobbet igår.
Och så här fint var det när vi åkte hem.
Tog en bild av en dekoration på Ronnys jobb. Naturligtvis är materialet inhandlat på Erikshjälpen.
Nu börjar hösten så sakta smyga sig på. Vara sig man vill eller inte. Jag har nog börjat acceptera det nu, min värsta nedstämdhet har klingat av.
Man kan tända ljus och så har jag en ny stickning på gång.
Jag har mitt Chaimasalatea.
Jag har planterat ljungen vi köpte igår.
Och är det alldeles åt helvete, så får man väl köpa sig ett fårskinn.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P