2016-09-26
 08:47:00

Då var det måndag

 
Kändes ganska neutralt när jag vaknade. Men ju mer jag gjorde på morgon, ju mer triggade allt igång.
Tillslut kaos.
Jag har lyckats göra en sådan lång "göra-lista" att jag vet att det tippar på en gång.
Det enda jag kan göra då är att backa lite, ta en lugnande tablett (dom nya) och krypa ned med hundarna en stund och konstatera att det gick inte som jag tänkt idag heller.
 
"Göra-listan"
1. Tvätta
2. Vika tvätt
3. Bädda rent
4. Stryka
5. Göra kåldolmar
6. Göra lökdolmar
7. Dammsuga
 
Vi får väl se var det landar när jag vilat en stund.
Detta är bara min egen lilla upp och nervända värld. Kraven på mig själv (som för andra är bagateller), sätter bojor på mig. Jag får till och med svårt att andas.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P