2016-09-10
 23:30:00

Börjar sammanfatta så smått

Här kommer några bilder från gårdagen. Mer kommer sedan.
Den nakna sanningen. Elsa hjälpte mig med håret och smink senare.
Detta är från Club Deströyer, Men jag ska ladda upp fler när jag orkar.
Desert Crone (bild lånad av Johan Cedermark)
Vilken grym spelning. Ni som inte var där missade verkligen något.
Men det kommer som sagt var mer bilder från helgen senare.
 
Är ruskigt trött idag, har sovit nåstan hela eftermiddagen.
Middagen fick bli en variant av fiskpinnar,
Det var lagom avancerad mat, en dag som denna. Helt färdig, men det var värt det.
Och så har jag äntligen fått tag i chaite. Det gröna kopte Elsa i Sundsvall och det röda fanns på Handlar'n Resele...och som jag letat.
Den vackra sorgmanteln, som landade alldeles framför mig när jag rastade hundarna.
 
Mu ser jag bara fram emot att få krypa ned och toksova.
Mer bilder från Club Deströyer kommer imorgon, men även lite blommor och balder.
Ps. Elsa är vid gott mod.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P