2016-09-18
 22:28:36

Bara att inse att det är måndag imorgon...

 
Inget skyddsnät, fritt fall, inga undanflykter. Det är måndag.
 
Borde var nöjd med helgen, då vi har fått ovanligt mycket gjort. Men....
Nåja, bara att spotta i nävarna. Har stödsamtal imorgon. Behöver det verkligen. Allt är så motigt just nu. Och beskedet på arbetsskadeanmälan och Ghostys mående sänkte verkligen min redan låga stämning.
Trots urladdningen igår, så har jag fått en del gjort idag också.
Benvärmarna färdiga.
Fuchsian har fått komma in för hösten.
Det blev samma färg på nagellacket. Men naglarna är fortfarande inte avbitna.
Med blå karamellfärg kan man piffa till det lite.
Har fått iväg två mindre roliga mail också. Därför mår jag skit nu. Glad att det är gjort, men rörigt att böka i det igen.
Klev upp strax efter klockan 06.00 i morse, då jag blev utan sängplats sedan jag varit uppe och tagit medicinen. Nåja, det var skönt att vara ensam vaken,





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P