2016-10-28
 12:51:50

Fredag är det idag

Fast det blir ett lågmält tjoho.
 
Har faktiskt sovit riktigt ordentligt i natt. Kom inte ihåg när jag gjorde det sist.
Har som sagt var jobbat denna vecka.
Torsdagen var riktigt tung, då ryggen höll på att ta livet av mig. Men nu har jag fått ny och mer smärtlindring, så på något sätt rullar det på.
Det var nog därför jag sov så bra i natt.
Men igår var det jobbigt. Jag hade så ont och kände mig ifrågasatt vad det gällde ryggen. Känslig som jag är, så tog jag väl åt mig mer än vad jag borde. Så när jag ringde psyk. och beställde medicin så avslutade jag med att beställa ett nytt liv också. Det resulterade i att dom ringde upp mig och var orolig för mig. Det var skönt att få berätta om ryggvärk, hur jag känt mig ifrågasatt på jobbet och ekonomin som nu är bortom all räddning. Inkassokraven haglar. Nu gåt det inte längre att hålla näsan ovan vattenytan. Jag måste bara få till en sida med mina hantverksaslter som är till försäljning.
Det hade varit underbart om arbetsskadeanmälan hade gått igenom, men så var inte fallet.
Har inte så mycket att sälja av vad det gäller prylar heller. Prylar har man ju, men inte mycket av värde.
Får fundera en stund.
Det känns piss i alla fall.
Avslutar med några bilder och sedan ska jag försöka vara lite kreativ medan smärtlindringen sitter i.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P