2016-10-29
 23:15:19

Det gick undan...

 
Igår fick jag faktiskt en hel del gjort, vilket märktes på ryggen idag.
ja, i natt ska klockan ställas tillbaka. Har redan gjort det, så är det klart inför morgondagen.
Blev lite bökigt när jag skulle ta min kvällsmedicin. Gjorde det efter sommartiden, så får vi se om det funkar i natt. Jäkla hittepå det där med att flytta klockan fram och tillbaka.
 
Gick och la mig en stund på eftermiddagen för att vila, men doggsen tillät mig inte att sova. Är jätte trött nu. Funderar på att gå och lägga mig.
Ronny har redan sovit ca 1 timme (i soffan).
Har inte gjort många knop idag, men är ändå trött. Vaknade kl 03.55 i morse och kunde inte somna om.
 
Avslutar med några bilder,
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P