2016-05-14
 08:47:38

Några rader bara...

Ska alldeles strax skrida till verket.
Göra listan:
 
Tvätta mig och klä på mig
Starta tvättmaskinen
Diska
Göra en vegantårta
Göra 2 andra tårtor
Fira Ronny med barn och barnbarn
Laga veganmat
Sy gardiner
 
Men gardinerna är överkurs. Annars får jag sy dom imorgon.
 
Har sovit bra i natt, men började dagen med att välta kull ett glas vatten i köket när jag skulle ta medicinen. Allt simmade runt. Ja, ni vet ju hur mycket vatten det ryms i ett glas när det hamnar utanför.
 
Livet känns ganska ok nu. Dock orkar jag nästan ingenting. Sover mest och stickar ibland när jag inte jobbar.
Min samtalskontakt säger att det är precis som det ska vara. Jag håller på att läka själen. Hoppas att han har rätt, så jag bara inte blivit lat.
Har tagit ställning nu både för och emot många saker.
I övrigt skiter jag i det andra, orkar inte bry mig längre. Det är ganska skönt att göra sig av med energitjuvar samt att bara knycka på nacken åt folk som inte hejar eller vill ha med mig att göra. 
Jag är en helt annan människa nu än jag var för 4 år sedan. Men det är heller inte konstigt efter den resa jag gjort.
Avslutar med några bilder.


Anonym
PUBLICERAT: 2016-05-14, 14:38:52

Låter bra att du har "börjat landa" söstra mi 💖 Det ska bara gå åt ett håll nu och det är uppåt 😀 Kramen och hälsa och ge Ronny en födelsedagskram från mej 💖







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P